onsdag 7 december 2011

Lucka nr 7

Hej och trevlig onsdag på er!

Vill passa på och tacka mina kära arbetskamrater som köper julkort av mig. Ni är så söta och snälla som vill hjälpa mig med lite tillskott till pysselkassan ;) Hoppas ni tycker om era kort och att dom som får korten blir glada och nöjda. Nu är sart halva jobbarveckan avklarad och endast halva återstår. Ser fram i mot helgen och troligtvis blir det mera pepparkaksbakning på fredag om allt går enligt planerna. Tänkte försöka mig på det årliga pepparkakshuset. Men  först måst jag köpa lite godis som man kan garnera det med =)

Lucka nr 7

Dagens kort är med lilla söta Magnolia Tilda som sitter på en kälke och fryser. Har jobbat med gråa toner på det här kortet. Stämplat gråa härliga snöflingor i bakgrunden som jag även embossade med glitter. Stansade även ut en stor MS flinga som fick en söt liten rosett fastlimmad på dig. Och så den bedårande Med önskan om en god jul stämpeln. Är så förtjust i den och såg den i fjol på Miamarias fina blogg och kände den vill jag också köpa och använda på mina julkort. Tack för inspirationen Maria!


Insidan av mitt kort fick se ut så här. Har investerat i en ny härlig kant stans med snöflingor på och då vill jag ju använda den med =) Stämplade även här lite snöflingor och sedan den fina god jul stämpeln.


Så det var vad jag hade att visa er i dag får se vad jag hittar på tills i morgon. Lämna gärna en kommentar när du är in för det gör mig så glad =) Och är du inte medlem så kryssar du bara i dig som anonym så går det ändå att lämna ett litet spår. Ha en bra onsdag så ses vi i morgon hoppas jag =)  Många kramar från Pysselsandra!

Inga kommentarer: