torsdag 15 december 2011

Lucka nr 15


Hej och trevlig torsdag på er =) Skönt att det är bara en dag kvar att jobba sedan så är det helg!!!! Ska snart iväg och bada med barnen på Alfta badhus tillsamans med min bror och hans familj, men först vill jag visa dagens julkort =)

Lucka nr 15

Det är stämplat med stämplar från Slöjddetaljer och jag är så kär i dom här små tomtarna. Har sedan använt lite spillbitar och stämplat en godjul stämpel på rött papper och embossat med svart glitterpulver. 


Liten närbild på den fina rosetten.


Piffade även baksidan med min fina stämpel ;)


Och insidan fick se ut så här, som ni kan se så kan man öppna kortet på mitten som två dörrar. vet inte vad man kallar den här vikningen men jag tycker den är fin.


Så det var vad jag hade att visa er i dag. Hoppas ni tycker om det och lämna gärna ett spår för då blir jag extra glad. Många kramar från mig nu åker vi och badar!!!

Inga kommentarer: