onsdag 14 december 2011

Lucka nr 14

Hej och trevlig onsdag på er! Vilken härlig onsdag! I dag har jag inte haft någonting inplanerat och det känns som en evighet sedan jag hade en sådan dag. Så skönt att bara ta det lugnt utan några måsten. Han till och med på eget bevåg gå ut och tvätta bilen som jag tyckt synd om längere tid nu med allt salt som fastnat på den. Men i morgon ser den väll lika skitig ut som innan jag tvättade men jag vet ju att den var ren i dag i alla fall =) Han även göra en ny satts med pepparkaksdeg så till helgen kan jag och Liam baka igen för det är nog bara han och jag som orkar baka mera pepparkakor nu.

Lucka nr 14

Så var det dagens kort som är stämplad med Tilda som sitter på en liten bänk. Hon ser så söt ut när hon värmer sina händer för hon fryser.  Embossade även här bakgrunden med snöflingor som jag sedan färgade med olika blå Distress Ink färg över flinorna. Som hjälpredskap använder jag handtaget med tuss på. Fick även plats med en lite julgran bakom henne. När jag färglägger mina Magnolior använder jag mig av dom refillflaskorna av Distress Ink. Tar endast några droppar färg och blandar det med vatten på ett fat och sedan färjlägger jag motivet.


Har hjort insidan av kortet så här med en tags,  julband och ett utstansat QK hjärta.


Så det var dagens lucka/kort hoppas du tycker om det och ha en fortsatt trevlig onsdagkväll! Lämna gärna ett spår när du är in och kikar för det gör mig lite extra glad =) Ha det bra kramar från mig!

Inga kommentarer: