måndag 14 november 2011

Julkorts inspiration =)

Hej! I dag vart det badhuset för mig och barnen plus broder och hans familj. Vi hade det så trevligt och medans Rickard busade med mina barn passade jag och Malin på att prata scrapp och passa deras barn i den varma barnpolen. Skönt att komma i väg och tvätta bort all industri damm man har på kroppen =) Och så slog det mig att det inte är så långt kvar till första advent... Har redan börjat med att göra lite julkort som jag ska försöka sälja. Skickade i väg 13 st kort till min farmor som hon ska lämna i väg på julbasar om två veckor. Får se om det går att sälja där eller ej. Ska bunkrar upp och ta med till jobbet med men vill ha några st först så det finns att välja mellan. För att få rätta känslan har jag redan lyssnat igenom mina julskivor och börjar få den  rätta julkänslan  i kroppen =) Bara julsakerna som fattas nu!

Här är ett av korten som just nu befinner sig hos Farmor. Har använt en söt tomtestämpel jag köpt från Slöjdetaljer för något år sedan. Han ser ut som tomtarna i Trolltyg i tomteskogen. Sen så har jag tagit sådant som legat och skräpat i min julkorts låda.



Rankan i grönt och den vita snöflingan är ut stansade med hjälp av MS punchar.

Kommer bli en hel del julkort här på bloggen fram över och är du intresserad av att köpa nått så kan jag skicka i ett större kuvärt (det är bara att höra av sig i så fall). Ha en trevlig fortsättning på  måndagen så ses vi snart!

Inga kommentarer: