söndag 13 november 2011

Farsdagskort

Hej och stort grattis till alla glada pappor där ute i landet =)

Vi har även firat både min sambo Tobias på fars dag i dag och även min pappa Karl-Gunnar. Barnen och jag åkte till pappa med ett litet farsdags kort som ett tecken på att vi tänker på han. och så här såg kortet ut som jag scrappade i går kväll.



Till pappa skrev vi så här fint och stoppade sedan i lotter =)



På kuväret stämplade jag  Till Pappa


Och så här såg Tobbes fina farsdagskort ut med lotter och allt. Lika som min pappa fick fast dom var inte med på bilden.


Så det var allt från mig i kväll. Vet att jag har varit dålig på att uppdatera men jag har inte haft tid. Men jag jobbar för fullt med att göra julkort nu som kommer att visas här när dom är färdig och ljuset tillåter att fotografera dom  =) Ha en trevlig arbetsvecka!


Inga kommentarer: