tisdag 16 augusti 2011

Tänk att få bli 90år!

Hej och trevlig tisdag på dig. Jag som så många andra har haft ett sista möte med Måns på Allsång på Skansen i kväll och jag är ju lite svar även för Björn Skifs så det var inte en så tokigt kväll detta =) Men inser att snart är hösten här när vi nu sjungit färdigt framför TV.....
Tur då att man kan sitta och pyssla desto mera utan att må dåligt för att man inte är ute i solen.

Nu ska jag visa ett kort jag fick beställning på som ska ges till en tant som blir 90 år. Tant får man skriva när man fyller hela 90 år eller hur? Stämpeln på kortet är en Magnolia stämpel på söta Tillda som jag lånat för länge sedan av min vän Maria (tack för lånet). Tyvärr vart lilla Tilda inte använd då på en gång men glad var jag för det nu när jag kom på att jag lovat min farmor ett 90års kort till faster Judith.

Slutresultatet blev så här =)


Passade på att köpa det söta staket Diesen från Magnolia innan jag åkte på semestern så det låg i brevlådan som en trevlig överraskning när jag kom hem efter våra färd till Hemmeslöv. Och naturligt vis måste jag testa den på en gång, vist  passade den bra in på detta kortet? Jag är så nöjd med mitt köp ;)


Efter som jag visste att farmor skulle ge bort Triss lotter så limmade jag fast ett band i papper som man kan fästa lotterna i.  Sedan så fick MS fjärilen pryda plus lite blommor och blad.

Så det var vad jag hade att visa denna gång. Måste dra mig mot sängen nu för i morgon börjar jag jobba 05.42 så det blir ingen sovmorgon direckt. Hoppas du vill skriva något när du är in men annars vill jag tacka för besöket och på återseende!! Många kramar från mig =)

Inga kommentarer: