måndag 20 juni 2011

Min födelsedag!

Hej i dag har det varit full rulle hela dagen! Började dagen med att jobba och sedan hem för att städa, vidare till mitt hjärta men inte med mig och benet utan med Thindra på 5års kontroll. Hon var så duktig tjej. Innan hade hennes storebror skrämt upp henne för hur ont det skulle göra när hon fick sin spruta men när hon väl fick den så grimagerade hon bara. Var inte alls så farligt som hon trodde =) Sen stressade jag hem för att piffa upp mig innan gästerna skulle komma. Det var min och Tobbes familj  som kom. Och då fick jag det här super fina kortet av min systerdotter Jennifer. Vist är hon också en duktig  scrapare? Hon har fått låna lite saker av mig och så har hon skapat detta fina kort!


Du ska veta Jennifer att jag är stolt att det var jag som fick ditt fina kort för jag vet ju hur du har jobbat med det. Tack gumman för din fina present!


Så här fin var insidan på kortet och jag är en så stolt moster som har lyckat inspirera Jennifer till att göra egna kort =)


Här skär jag upp födelsedagstårtan. Så var jag hela 31år då =)

Tack för titten och lämna gärna en kommentar! Många tack!!! På min födelsedagskramar från mig!!

Inga kommentarer: