måndag 28 februari 2011

Vi pysssar!

Hej och trevlig Måndag på er =) Känner mig faktiskt pigg och amper nu trotts att jag äter Pencelin. Har fått tillbaka min scrapplust och det känns skönt. Har ju pysslat med kort så länge nu så jag nästan glömt bort hur man gör en LO. Annars så har jag börjat jobba 7.00-16.00 så nu kanske jag hinner med att både umgås med familjen och pyssla på kvällarna.

Här har jag scrapat på mina barn Liam och Thindra som jag nästan alltid scrapar på. Här håller vi på och pysslar jag och barnen och dom har fått i uppdrag av mig att färgläga den här cardstoken åt mig. Som jag sedan har använt mig av att scrappa på. Kul att göra saker tillsammans och titta vilket bra slutresultat det blev ;)  Valde att skriva runt hela LO sedan om vad det är vi pysslar med och vad barnen tycker om för olika färger det blir som en fin ram runt om LO.


Har valt svarta fotomattor till korten och så har jag rispat korten med en trubbig kniv så dom får en vit fin inramning så här.


Sist men inte minst så firar jag ett Tradera bud jag vann!! På det här fina QK alfabetet som heter Stardust. Det är så himla fint och glad är jag att jag var med och bjöd på det..... =) Nu ska jag titta lite på Familjen annorlunda ha en fortsatt trevlig kväll, många kramar från Sandra!

1 kommentar:

Sylvia sa...

Heej! :)
Åå vilken läcker LO! Gillar den skarpt!

Nu närmar det sig iaf... Det ska bli såå kul att träffas!
Trevlig helg!

Kraamkram