lördag 26 februari 2011

Mera Magnolia!!!

Hej på dig det var ett tag sedan jag uppdaterade nu jag vet...... Hoppas det inte gör något? Har haft det lite jobbigt en tid nu men tror jag är på bättringsvägen nu tack vare bar läkare =)

Här är ett grattiskort jag hjort med hjälp av mina  Magnoliastämplar.


Jag har provat att göra ett kort som man kan ställa upp på bordet.


Så ser det ut så här när det är uppvikt.


På insidan av kortet valde jag att dekorera med lite hemmajorda blommor och blader plus lite bling i mitten av blommorna =) Valde att stansa ut en fjäril också med hjälp av en MS punch.

Så det får räcka för i dag har glömt bort hur man gör när man skriver tror jag ;) Får inte fram dom rätta orden. I kväll ska vi till svärmor och fira henne för hon har fyllt år så jag kanske borde göra ett kort till henne med. Ha en bra dag kramar från mig!!

1 kommentar:

maria sa...

Heej, va trevligt att du är tillbaks i den här världen. Superfint kort som vanligt =) Gillade verkligen hur du dekorerat insidan. Visst är dom roliga dom där korten. Måste nog ta mig an ett jag oxå.
Hoppas du får en skön helg,
kramen