tisdag 21 december 2010

Lucka nr 20

Hej på dig kul att du vill titta till min lilla blogg =) I dag så är det måndag och på måndagarna brukar vi åka och bada på Alftas badhus min bror och jag. givetvis så är barnen med också och detta roade vi oss med även i dag efter jobbet så klart. Sen följde dom med oss hem och jag bjöd på lite korvstråganoff som jag inte hjort på länge nu. En trevlig måndag med facit i hand. Nu har jag pysslat med ett kavaj kort som vi ska ge till vår an nuvarande bas Håkan i morgon. Vi ska nämligen få en ny och då vill vi visa lite uppskattning och då lovade jag att göra ett fint kort. Men det tar tid att göra dom där kavajkorten men dom blir ju fina =)

Här är kort nr 20 som fick bli ett kort med min fina Magnolia Tilda som bakar lussekatter. Jag har redan hjort ett liknande kort men valde nu  att sätta en vit spets på detta kortet men annars är dom ganska lika. Fast här är Tilda blondin som jag =)


Bakgrunds papperet har jag stämplat upp själv och färglagt. Hittade även den här fina lussekatt stämpeln i somras när vi var till Leksand på scrappmässa. Hittade en fynd korg med stämplar som jag vart tvungen att snoka igenom och då hittade jag bland annat den här fina =) Älskar att rota min fram till fynd!!!


Så det får räcka för i kväll! Hoppas vi ses i morgon och tack snälla för att du följer min blogg. Det värmer att någon vill titta och kanske till och med läsa trotts alla mina stavfel Tack vad gulliga ni är alla där ute!!  Som sagt är jag ordblind men gör så gott jag kan. Ha det så bra många kramar från mig!

Inga kommentarer: