onsdag 3 november 2010

Prinsessan!

Hej på dig! Kul att du vill titta in på min blogg. Nu vill jag visa en LO som jag scrapat på min dotter Thindra. Och det här kortet är så fint så jag ville inte förstöra det med för mycket dekorationer utan bara lagom mycket =)  

 

Jag har valt att använda en rosa cardstock och rosa bling svirvlar. På svirvlarna har jag fest blommor. Texten stansade jag ut med mitt fin Magnolia Qk alfabete pluss den lilla texten är ett Sizzix alfabet. Valde ett glittrigt silverpapper till texten efter som jag tycker det passade hennes klänning så fint.


Kronan är en Provo craft dies som jag älskar! Och den blir extra fin när man kan prägla den som du kanske kan se här på bilden vilket fint mönster den har. Blomman är köpt på Panduro blandat med lite plastblommor jag fått av min mamma Lena. Och fjärilarna har jag stansat ut i vitt vellum papper så dom blir nästan lite genomskinliga. Sedan så struntade jag in att ha en fotomatta för jag tycker det inte behövdes här.
 Så vart den, Våran fina prinsessa =) 

Det var allt för i natt, hoppas du vill kommentera det jag gör för det uppskattar jag. Många kramar från mig!

3 kommentarer:

maria sa...

Åhhh... vilken ljuvlig Lo, alldeles lagom.

Va trevligt det var i söndags, kändes som om jag fick en liten kick, nu är det riktigt roligt igen. Hoppas du kan komma den 21/11.

Kram maria

pysselsandra sa...

Men vad glad jag blir när du skriver på min blogg Maria inte alla som vill skriva nått när dom är in så det värmer att se att du tar dig tiden att skriva några rader =) Det uppskattar jag värkligen! Jag ska jöra allt jag kan för att kunna komma den 21/11 för jag tycker du är så gullig som tar tag i det här och fixar och donar så vi kan träffas alle sammans. Det är så trevligt så!

Många kramar från Sandra

Sylvia sa...

Fantastiskt vackert!!! Hela LO:n är det, bara fotot är det, och dekoren ensam är det! och tillsammans är det helt ljuvligt!

Mmmm njutigt!

Kram!