söndag 31 oktober 2010

Thindra 6månader

Härligt! I dag har jag varit bjuden till Maria där vi var 7st glada tjejer som fick pyssla och prata nästan hela dagen! Från 10.00-16.00 satt vi och hade det så trevligt. Men jag stämplade bara lite julstämplar jag köpt på mig i somras faktiskt och färglade motiven för framtida julkort. Men det var så skönt att få komma iväg en sväng och den här gången så kunde jag ju till och med gå! Tog inte mera saker med mig en att jag kunde bära dom, vilket lyx! Nu vill jag visa en liten LO som jag scrapat på min dotter Thindra när hon var 6månader. Och jag har utmanat mig själv här för det finns inte en gnutta rosa med =) på layouten!


Har börjat med ett turkost cardstock Och sedan är det ett makingmemories papper jag har skurit en tredjedel av. Har haft det ett tag nu så jag vågade äntligen skära i det =) Fotomattan är vit med lite vågig kant med hål i fast det syns dåligt här. Sötnos texten har jag tyckt ut i min Cuttlebug med hjälp av Qk alfabetet Holiday. Och dom vita svirvlar/rankor eller vad man nu kallar dom är ut stansade med hjälp av Bosskut dies. Mellan papperet har jag knutit vitt sidenband och knutit fast två silverhjärtan längst ner på banden. Sedan satt lite fina turkosa Daisy Doodles blommer i hörnet av kortet. Med en pärlemopärla i mitten. Kortet på Thindra är ett av hennes halvårkort och jag har sparat det länge innan jag vågade scrapa det men nu är det färdigt.

Det var allt för i dag! Till veckan jobbar jag kvällar så då natt bloggar jag nog =)
Skriv gärna något när du är in och tittar kramar Sandra!

Inga kommentarer: