torsdag 9 juli 2020

Unicorn card - Enhörningskort

Hej jag fortsätter visa ett kort för jag har många på lut nu när jag har varit dålig på att blogga dom nu på ett tag. Detta är ett enhörnings kort med en liten regnbåge. Texten är en stämpel jag köpt från Gummiapan som är så fin. Enhörningen är en stämpel och dies sett från Hello Bluebird där även stjärnorna ingår. Ramen är stansad med en dies från My Favorite Things som heter Wonky Stiched Rectangle. Solen och regnbågen är en dies från Sunshine Layers Die. 


Jag har även sprayat koret med en glitter spray så det glittrar fint om kortet när man lutar på det, sprayen heter Sheer Shimmer Craft Spray.


Jag har även sprätt lite vit akrylfärg på det blåa med hjälp av en tandborste så det blev små vita fläckar här och där och lite vatten droppar.


Så här ser sprayflaskorna ut som jag använt och dom heter Sheer Shimmer Craft Spray.


Insidan av kortet fick se ut så här med en stansad Crea lies ram dies och stämplat med ett annat clerstamp kitt från Hello Bluebird.


Tusen tack för titten och på återsände =)


Inga kommentarer: