torsdag 5 mars 2020

Fotbollskort

Hej i dag visar jag ett kort jag fick beställning på av en kolega för en tid sedan. Killen som skulle få kortet tycker om att spela fotboll så därför valde jag att använda den här fina stämpeln i från Kenny K som jag sedan färglade med mina Distress inks pennor. Grattis texten är utstansad med en dies från Gummiapan. Papperna med mönster är ett block från Panduro hobby lika så foam siffrorna i svart är också inhandlade där. Bokstäverna i namnet Adrian har jag köpt på Lidl för något år sedan och halvpärlorna är köpta på Py hobby.


Insidan av kortet fick se ut så här där jag fäste ett pengaband som jag stansat ut med en Martha Stuart punch och sedan dekorerat med en utstansad fotboll.


Tusen tack för titten och på återseende kramar från mig =)

Inga kommentarer: