lördag 30 november 2019

Kort med tomtenissa (Magnolia)

Idag visar jag ett nytt julkort. Den här gången med en söt Magnoliastämpel. Jag har använt ett baskort på 13.5×13.5 cm. Och på det har jag använt flera fotomattor i grönt, rött och sist en stansad ram med hjälp av en Crealies XXL dies i naturpapper som jag stämplat med en snöflingestämpel. Deckorerade sedan den med några utstansade granar, diesen är från Magnolia och Gummiapan. På grenarna har jag strukit på lite glitter snö. Och knutit en rosett som deckoration och pyntat med några pyntbär som kommer i från en ljusmanchet jag köpt för flera år sedan på Rusta.


Insidan fick se ut så här där jag deckorerat en tags med en bakgrundstext god jul som kommer i från Gummiapan och lika så den lilla granen. 


Det var allt från mig den här gången, på återseende och trevlig första advent till er alla!

Inga kommentarer: