torsdag 3 oktober 2019

Crazy cat lady grattis kort

Hej i dag visar jag ett nytt kort som jag gjort till min fina svägerska Anna som hon fick av oss när hon fylde 39år förra helgen. Till det här kortet valde jag att använda en stämpel från Art impressions - crazy cat lady. Jag färg la den med mina Distress inks pennor och stansade ut ovaler med hjälp av Crealies Crea-nest dies. Dom små fiskben är dies från Tim Holtz och mönsterpapprena och de enfärgade kommer i från Panduro hobby. Grattis texten tror jag kommer i från Gummiapan.


Insidan av kortet fick se ut så här och där har jag använt en text stämpel som jag köpt av Malinsstämplar.


Jag hade svårt att bestämma mig vilken färg jag skulle färglägga Crazy cat lady i men tror jag lyckades ganska bra med fasit i hand för Anna hade nestan exakt dom färgerna på sina kläder som jag slumpmässigt valde att färglägga kortet i ;)


Stort grattis på födelsedagen gumman! Och tack för att ni kikade in på min blogg.

Inga kommentarer: