fredag 7 december 2018

Nellie Snellen Dada die - santa

Hej i dag visar jag er ett nytt julkort.
Till det här kortet har jag använt mig av den söta lilla Nellie Dnellen Dada die- santa och stannat ut en oval bakgrund som jag stämplat med Gummiapans God jul stämpel på. Sedan har jag stannat ut två ramar med hjälp av Crealies Vet- Nest- Dies XXL nr 70. Dom mönstrade papperna kommer i från Panduro och den stora snöflinan är en Joy Craft dies. Den lilla God jul texten är en ny dies från Py Hobby och granarna är en dies från Gummi apan. Kanterna som ser ut som snö har jag använt Aleens glitter snow. 


Insidan av kortet fick se ut så här med en stämplad tags. Texten är en NelliesChoice Clearstamps - Svenska texter och snöflinga är punchad med en Martha Stuart stans.


Tack det var allt för mig den här gången. 
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: