torsdag 6 december 2018

Deckorerade tändsticksaskar med tomtar.

Hej i dag visar jag 3st deckorerade tändsticksaskar som jag pysslat ihop under veckan.


Till den första asken har jag använt en tomtestämpel från Slöjd Detaljer, granen är en Magnolia daies, God jul texten är från Gummiapan. Sedan har jag använt lite gasbinda, spets, guld pluttar från en ljusmanchet och rött sidenband. 


Till ask nr 2 har jag också använt en tomte stämpel i från Slöjddetaljer, järneken är en dies från Marianedisign, vita spetskanten är stansad med en Martha Stuart pinch och sedan en god jul text från Gummiapan och en liten guldkotte + ett rött sidenband.


Det tredje kortet  är en tomte från Vilda stamps, lite vit gasbinda, tallkvistarna är en Magnolia dies, snöflinga är punchad med en Martha Stuart & sedan har jag använt några färdiga pappers rosor och en lite kotte som deckoration.


Så det var vad jag ville visa er den här gången ;) På återseende!

Inga kommentarer: