måndag 18 december 2017

Julkort med ren

Hej nu visar jag två vita kort. Kommer inte hinns visa alla kort före jul men visar två i dag. Det fördta är ett kort med en ren jag köpt på Ali express och papprena kommer från Panduro. Grenen är en dies jag köpt på Wish och lika så stjärnan. De fina snöflingan kommer från Pandur och silver pärlorna är köpta på Py hobby. Den lilla god jul diesen kommer i från Gummiapan som är en favorit för mig.


Insidan blev enkel med en god jul stämpel och en snöflinga stansade med en Martha Stewart punch.

                    

Det andra kortet ser ut så här som är fint i sin enkelhet. Den är torrembossad men kommer inte ihåg vad den heter just nu... och sedan har jag stansat ut en stor snöfling och god jul diesen kommer från Rox stamps.


Insidan fick se ut så här med en god jul dies från Vilda stamps och snöflinga - Martha Stewart punch.


Så det var vad jag ville visa den här gången, tusen tack för titten välkommen åter.

Kram jag!

Inga kommentarer: