torsdag 7 december 2017

Änglakort

Hej nu visar jag ett till kort som jag tillverkade under träffen med tomteverkstaden. Detta var en utmaning där vi fick ett papper som dessa fina änglar var med på. Och det skulle vi använda och sedan fick vi lin, kakpapper, vita blommor, pärlswirvlar & några röda brads. Dessa skulle vara med någon stans på eller i kortet och så här vart min tolkning och mitt bidrag till den här tävlingen. God jul texten är en dies från kaboks med tillhörande skuggning.


Insidan av kortet fick se ut så här och god jul stämpeln och gärneksrankan runt om kommer i från Slöjd detaljer. Använde blommor och bradsen här i stället då det vart så fullt på framsidan. Stansade även ut två Martha Stewart grenar.


Tusen tack för titten jag blir extra glad om du gör dig tid och lämnar en kommentar när du kikat in men skjälvklart är det frivilligt.

Ha det bra och på återseende!

Inga kommentarer: