lördag 9 september 2017

Hund och katt grattulationskort.

Välkommen in på min blogg och trevlig helg!

Idag vill jag visa upp ett kort som jag gav tillvbår dotter Thindra i somras då hon fylde 11år. Men eftersom jag varit så dålig på att blogga så visar jag det för er nu först.

Till det här kortet har jag använt Tim Holtz underbara stämplar och dies som fins som både hundar och katter. Jag älskar ju båda delarna så därför har jag kostat på mig att köpa båda uppsägningarna av dom ;)
Och dom är så roliga att jobba med! Jag försökte hålla kortet ganska stilrent med en vit bas men sedan hottat upp det med färjglada  detaljer. Grattis diesen kommer från underbara Gummiapan!! Dom har massor med fina dies till bra priser :)


Insidan fick se ut så här med ett stort hjärta som ram.


Tack för att du kikade in många kramar från mig till dig. Lämna gärna ett spår så jag vet att du kikat förbi.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer: