lördag 12 augusti 2017

Grattis 50års kort!

Så var det löradag och jag ligger och slöar på balkongen ;)

Tänkte jag skulle visa er ett nytt kort dom jag gjorde för några veckor sedan fu vå var bjudna på min mans brors 50års kalas. Han heter björn och som den fräna Kenny K stämpeln avslöjar så jobbar han som polis. Grattis texten är en dies från gummiapan.


Insidan av kortet fickse ut så här.


Tusen tack för att du kikade in, nu ska jag fortsätta med att slappa på altanen.

Kramar från Sandra :)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Jättefint kort du gjort till din mans bror! Hoppas att ni hade trevligt:)
Kram och ha en fin vecka!

pysselsandra sa...

Tusen tack, ja vi hade det jätte trevligt. Ha en trevlig helg mvh Sandra Särnholm.

pysselsandra sa...

Tusen tack, ja vi hade det jätte trevligt. Ha en trevlig helg mvh Sandra Särnholm.