torsdag 25 augusti 2016

Grabb kort

12 år i dag!

Hej idag är det ingen vanlig dag för idag är det min son Liams födelsedag! Och det firar vi med massor av paket och så klart ett kort. Men nu ska det även vara lite tuft så därför använde jag en av Kenny Ks häftiga stämplar till det här kortet. Kände sedan för att jobba med starka färger så papprena som kommer från ett block jag köpt på panduro var också väldigt färgstarka.


Texten grattis och år i dag är två dies jag har köpt från Idas magasin som troligen kommer användas rätt flitigt här hemma fram över. Jag stämplade även dit dagens datum nere i höra hörnet med min lilla datumstämpel.

Så det var allt för mig den här gången, lämna gärna en kommentar när du är in och kikar för det gör mig så glad!

3 kommentarer:

Carina sa...

Så snyggt kort! Jättefint målat! Jag gissar att Liam blev jättenöjd med sitt fina kort. Tack för fina kommentarer i min blogg. Klart att du ska göra en (flera) layouter. Jag vet att du kan ;) Häng med på träff nu på söndag i bollnäs. Tror det finns plats kvar. Kram Carina

pysselsandra sa...

Tack det samma hade kanske hakat på om det inte var för att helgen är fullbokad.... ska hjälpa en kär vän att flyta och sen blir det kalas för Liam. Men det blir säkert fler gånger. Tusen tack för att du kikade förbi, kram Sandra!

pysselsandra sa...

Tack det samma hade kanske hakat på om det inte var för att helgen är fullbokad.... ska hjälpa en kär vän att flyta och sen blir det kalas för Liam. Men det blir säkert fler gånger. Tusen tack för att du kikade förbi, kram Sandra!