söndag 12 maj 2013

Grattis till flickan!

Hej så var det slut på den här härliga långledigheten och det vill jag avsluta med att visa ett kort som jag fick beställning på av min mamma och pappa. Det skulle vara till min nya söta lilla brorsdotter som inte har fått något namn en så därför kunde jag inte skriva med det på kortet. Valde att använda dom fina bebis stämplarna från Vilda Stamps och densöta bebis texten från  Reprint. Tycker det är så roligt att färjlägga och klippa ut dom här små skorna, nappen och nappflaskan från Vilda. Det blir så gulligt på kortet att ha med dom. Papprena är köpta på Panduro och den söta hjärtaspetsen är stansad med hjälp av MS sans. Blom swirlsen är en Magmolia die och sedan har jag dekorerat med lite pappersrosor och pärlor på tråd.
 
 
Insidan av kortet fick se ut så här med ett pengaband att fästa pengar i och en stor fin napp som dekoration på insidan. Här även här stansat med en annan MS stans som ser ut som blommor.

 
Så det var vad jag hade att visa er, nu ska jag krypa ner i sängen och sova =)
 
Ha det så bra många kramar från Sandra!

1 kommentar:

Majsan sa...

ÅHH såå luvligt babykort!!
Såå fint med hjärtkantstansen, supersöt bebis!
Såå fin insida har du gjort med. Såå fina dom är MS stansarna.

HA DET SÅ GOTT!!
BAMSEKRAMAR MAJSAN