tisdag 7 maj 2013

Farytale

Hej och trevlig tisdag på er!
 
Vi har underbart väder ute och jag ska snart iväg och jobba =(  Det borde vara förbjudet att jobba när det är soligt och fint ute.
 
Var nu ett tag sedan jag visade något här inne på bloggen men hoppas nu på nya krafter då jag var på scrapmässa i Bomhus i lördags och fick ny inspiration. Där blev det så klart lite nya inköp och massor med möten av goda scrappvänner. När jag komm hem bestämde jag mig för att städa scraprummet och sätta fart med några nya LO och kort. På mässan hittade jag blandannat en fin tegel Template och vita Gesso som jag kände jag måste testa. Så här vart resultatet av det kladdandet ;)
 
 
Har jobbat med papper från Mind`s Eye som heter  Lost & Fond som går i lite romantiska färger. Har sedan stansat ut det stora alfabetet med mitt QK Magnolia dies. Och sedan dekorerat med lite av varje, sådant som jag tycker var vackert tex taggs, kakpapper, pappersrosor och pärlor. Fotot är på min dotter Thindra då hon fick springa runt ute på vår an allmäning i små vingar för några år sedan och rosa klänning. Då passade jag på att fota henne i massor =)
Den fina lilla fågeln som jag har på LO har jag fått som bonus en gång då det vart fel i en beställning jag hjort på nätet. Som plåster på såren för att jag fick vänta fick jag några sådan här fina vita fåglar i present.

 
Så det var vad jag hade att visa för den här gången! Jag vill passa på att tacka er alla som gör er besväret att skriva kommentarer på min blogg! Jag blir så glad för dom alla =) Ska försöka ta mig en bloggrunda när jag får tid över och se allt fint ni har gjort som jag har missat nu. Ha en bra dag många kramar från Sandra!


4 kommentarer:

KatarinaR sa...

Så roligt att du fått ny inspiration. Den här layouten är så skir och fin!
Kram!

Majsan sa...

Hejsan Sandra vännen,
men jösses såå vacker LO.
Supernyggt med teglet med Gesson, och så har du ju dekorerat hela LO:n såå vackert!!
Underbart fint foto på söta Thindra!!

HA DET SÅ GOTT OCH TA VÄL HAND OM DIG!!

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Kristina ScrapSalig sa...

Vilket underbart vacker foto, så söt hon är i sina älvvingar din dotter! LO:n du skapat är helt sagolik, romantiskt och har en underbar layout. Så fint det blev med tegelstenarna och Gesso, har precis fått hem en burk Gesso som jag ska testa för första gången, perfekt med härlig inspiration från dig med andra ord! :)

Hoppas att du får en härlig "helg", ha det gott!

Kram

Margareta sa...

En helt underbar LO du gjort!! Så skir och ljuv - precis som din lilla dotter!
Kul att träffa dig/er i lördags på mässan! Vilken go kille du har!!!
Kram!