måndag 12 december 2011

Lucka nr 12

Hej och trevlig måndag på er! Har lite brådis för jag ska på fackmöte i Bollnäs men tänkte visa dagens lucka innan jag åker så jag inte glömmer bort att lägga ut den =)

Lucka nr 12

Det här kortet är stämplat med Magnolia Edvin som sitter på en kälke. Bakgrunden har jag stämplat snöflingor som jag embossat med genomskinligt pulver och sedan efter det jag bränt fast pulvret har jag strukit blå färg över flingorna så det ser ut som att det snöar.Övriga papper är spillbitar och ett papper som jag torr embossat med min Cuttlebug. Det har jag sedan dragit lite med Distress Ink färgen Tea Dye över. God jul stämpeln är köpt på Pandurohobby och den stora fina flingan i höger hörn är stansad med hjälp av en MS stans.


Insidan av kortet fick se ut så här =)  Ramen med snöflingor är också MS stansat.


Så det var vad jag hade att visa i dag! Lämna gärna ett spår när du är in och kikar för det gör mig extra glad =) Många kramar från Sandra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fräscht med blå bakgrund! Jättefint :)

Kram Elzan