tisdag 18 oktober 2011

Kärleksört

Hej och trevlig tisdag på dig =) Nu ska jag snart i väg och jobba men tänkte jag skulle visa en LO på min lilla flicka först. Dom här korten tog jag på henne förra hösten då kärleksörten blommade som allra finast, en blomma man nästan glömmer bort hur fin den är. Är så imponerad av höstens alla underbara färger!

Papperen jag använt mig av här är BoBunny papper glitter series. Om man tittar nära så ser man hur fint dom glittrar både här och där. 


Har sytt lite på papperena med vanlig raksöm med svart sy tråd. Och sedan stansat ut rubriken med
 Stardust Cookie Cutter Alfabet i ett lila/rosa papper. Försökte skugga bokstäverna lite med en svart penna =) Fotona har jag rivit/rispatt kanten och dragit på lite brun färg run om innan jag skar ut gröna fotomattor till dom.


Liten närbild på rubriken =)


Testade även att använda min fina ranka die här som jag köpte på mig i somras men som vanligt så ska ju mina ny handlade saker gärna ligga till sig lite innan jag vågar använda dom ;) Valde att stansa ut texten ört med mitt stora Diesel alfabet som också är ett Cookie Cutter Alfabet.  Ritade även här lite med pennan på bokstäverna som en liten skuggning.

Så det var vad jag hade att visa denna gång. I morgon åker jag till Orbaden på kurs med facket och ska sova över där. Ska bli kul och se hur det ser ut där nu för sist jag var där inne så var jag 9år och var där på barnläger så jag antar att det har hänt en hel del sen sist. Men gud vad kul vi hade när vi var där som barn jag och min bror =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin den blev, vilka härliga färger Kram Malin