söndag 30 oktober 2011

Flygplan


Hej och trevlig söndag på er host, host. Är lite deppig efter som jag inte orkade åka och hälsa på flickorna i går när dom hade sin scrapmara =(  Efter som Thindra var bjuden på kalas på buspalatset så följde jag med henne dit först och busade och tanken var att jag skulle åka vidare till Edsbyn sen men fick sån huvudvärk och vart allmänt dålig på slutet av kalaset så jag fick helt enkelt åka hemm och lägga mig framför dummburken hela kvällen. Orkade inte ens att gå ner till mitt eget scrapprum och pyssla  och då är det illa. Är inte pigg i dag heller men har tagit en tablett så jag orkar stå på benen....

Ska i vart fall visa en Lo jag pysslade färdigt nu i veckan men som jag inte har hunnit visa för er. Vet att det är dålig kvalité på bilden men det är inte lätt att få fina bilder nu när höstmörkeret har  kommit. LO är på Liam när han var 3 år och fick sitt första radiostyrda flygplan. Han har alltid lekt med flygplan men att få det där första som man kan köra i luften är ju något extra  =)

Till den här LO har jag börjat med en röd cardstok och på den har jag fäst en diecut som heter Transportation Airplan från TPC Studio. Har haft det här papperet länge men inte vågar använda det men nu äntligen tog jag fram det. 


Texten FÖRSTA är ut stansad med alfabetet Disco som jag limmade fast på ett litet blått moln jag ritade upp.


Hittade ett användbart papper fyllt med olika journalings som jag skar ut och använde mig av här. Det var ett papper från  little boy kolitionen om jag inte mins fel =)


Har testat mig på att göra en vädersnurra och då använde jag papper från little boy även den lilla raden med bilar, tåg och flygplan är ett papper från little boy.

Så det var allt för mig =) Nu ska jag vila lite så jag orkar åka och jobba i morgon ha en fortsatt trevlig söndag så ses vi snart igen.

1 kommentar:

maria sa...

Snygg Lo med många fina detaljer.

Vi saknade dig igår, trist att du inte är riktigt kry. Men det blir ju fler gånger. Vi pratade om att ha en mara i mellandagarna.

Hoppas du snart mår bättre,
kram maria