tisdag 27 september 2011

Skid turen

Hej och välkommen in på min blogg =) Är lite trött i dag efter som jag vart vaken så länge i går och pysslade men det är ju så kul!! Kommer antagligen att somna på Liams föräldramöte som är i kväll..... Tänkte jag skulle visa den andra LO jag jorde i lördags när jag var till Edsbyn och scrappade som också går i vinterns tecken. Var meningen från början att jag skulle göra några julkort men när jag kom dit så kände jag för att göra LO i stället. Måste försöka få undan några kort som ligger på hög här hemma nu innan jag lägger in storstöten för julkorten.

Den här LO är scrapad på papper från BoBunny vist är dom fina? Komiskt nog så köpte jag dom nu i somras när Stellas hade lite REA.  Även här är det mycket snöflingor på papperet men valde att ändå att stansa ut några extra och sätta dit. Som ni vet har jag ju pipi på snöflingor så det är svårt att låta bli =)


Den stora fina flingan i höger hörn är en Sizzix Die medans den lite mindre flingan till vänster är stansad med en stor MS punsch. Den lilla flingan framför och efter SKID är en QK die.


Alfabetet jag använt mig av här till den lilla texten Premiär heter CK Typist och är ett QK alfabete.
 Texten Skid turen är skrivet alfabetet Studio som också är ett QK alfabete.

Så det var allt från mig i dag =) Nu måste jag skynda mig till Runemo på Liams föräldrarmötet =) Skriv gärna något när du är in för det skulle göra mig så glad!

Inga kommentarer: