fredag 22 juli 2011

Flera flipp flopp kort!

Hej och välkommen in på min lilla blogg. Hade en undrebar dag i skogen med hjortron plockning hela dagen och nog känns det i ryggen i dag...... Tänkte jag skulle visa er några fler flopp flopp kort jag jorde innan jag gick på semestern. Vist blir dom härliga att titta på. Det är min otroliga duktiga och inspirerande vän/granne Maria som har kommit på detta kort från början och nu har jag testat att göra dom i lite olika färger och dekorationer. Vist blir man glad när man tittar på dessa kort?



En härlig samling med skor =) Och jag som älskar skor!


Tog en närbild på varje så ni ska kunna titta lite närmare på dom.


Jag har bara använt mig av lite olika text stämplar för olika endamål.



I regnbågens alla färger tror jag.


Har haft lite glitter på fjärilens vingar också för en fin effekt.


Så var det den sista skon.


Härliga va? Helt underbara kort om man får tycka så om sina egna verk. Men som sagt är det Maria som hittat på den från början det är där i från jag tagit min inspiration till dessa kort, tack för det!

Så nu ska vi äta lite frukost och sedan ska jag skjutsa Lam och Thindra till sina kompisar Leo och Tindra =) Så dom får leka av sig lite. Ha en bra dag kramar från mig!














2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätteläckra! Det skriker SOMMAR om dom :)

Kram Elzan

maria sa...

Vilken produktion, så snygga allihop =) Säger som Elzan...det skriker verkligen sommar om dom.

kram