tisdag 19 juli 2011

Dopkort till en liten kille =)

Hej på dig =) Det har varit suveränt bra pysselväder nu ett par dagar. Man får ta dagarna som dom kommer nu på semestern och passa på att vara ute när solen tittar fram och pyssla när det regnar =)

Nu tänker jag visa ett till dopkort jag hjort fast denna gång är det åt en liten Charlie som min goda farmor Viola beställde för ett tag sedan.


Har använt mig av så mycket spets jag bara vågade och så lite ljusblått sidenband. Satte även här ett litet halsband med en måne på som en fin liten dekoration på kortet.


På insidan satte jag fast ett sidenband som man ska kunna fästa lite  pengar i. Och så stämplade jag namnet i en liten banderoll.

Det var vad jag hade att visa i dag. Lämna gärna en kommentar om du är in och tittar för då blir jag så glad!Nu får vi ut och dansa soldansen och hoppas på att värmen kommer tillbaka!Ha det så bra tills vi ses nästa gång, många kramar från mig!

Inga kommentarer: