tisdag 7 december 2010

Lucka nr 6

Hej  på dig =) kul att du ville titta in på min blogg =) I dag har jag och lillebror Rickard varit och badat på badhuset efter jobbet och det är ett mysigt måndags nöje vi brukar åka och göra varannan vecka när vi jobbar förmiddag så kusinerna ska få umgås lite. Sedan bjöd jag in dom på lite pannkaka så barnen fick leka av sig lite. Nu på kvällen så har jag bara suttit och hjort en massa julkort =) Har lovat att ta med några i morgon på jobbet och sälja för 40 kr st. Mår så bra när jag får pyssla, men tyvär så är kl så mycket nu så jag måste gå och lägga mig =(

Lucka nr 6 är ett kort på min fina magnolia tomte pojke. Har använt han mycket i år till många olika kort. Hat använt en filtbort i bakgrunden och så har jag dabbrat en wellpapp bit med lite guld dabber färg. Punchat ut en liten guldbort med en MS punch och sedan tryckt ut två grenar även med MS punch. Guldhjärtat har jag tagit från min dotters pyssel grejer, hoppas att hon inte märker det ;)


Det var dagens julkort, du får gärna skriva några ord om du är in och tyck till för det skulle göra mig så glad =) Ha det bra och hoppas vi ses snart, kramar Sandra!





Inga kommentarer: