torsdag 25 november 2010

Härligt med jul!

Hej igen =)

Så var det torsdag och snart så är det helg! Det ska bli skönt att få advents mysa lite nu när jag börjar få ordning på allt julpyntasnde. Brukar alltid starta lite tidigare för att försöka bli klar med allt till 1:a advent! Men vet inte hur jag ska få tiden att räcka till nu!!!! Hjälp!!

Dagens jul kort är en björn och en snögubbe som jag tror jag köpt på stämpelboden en gång i tiden.  Tycker den här björnen är så fin =) Och så tycker jag om att ha guld, grönt och rött tillsammans när jag gör jul kort så det fick bli det på detta kort med.


Det är svårt att ta bra bilder nu när man inte har ljuset som man brukar men jag hoppas ni ser.


Här har jag stansat ut en spellbinders snöflinga och fest en stor blingsten i mitten av flingan. Bakom så ser man en grön ranka som är ut stansad med hjälp av en MS.


Så vågade jag mig på att stämpla direkt på kortet med den här otroligt vackra julstämpeln. Gick ju bra den här gången =)

Det får räcka för i dag orkar inte vara vaken längre... har varit uppe alldeles för länge den här veckan och min väckarklocka ringer 04.45 varje morgon så det är ingen sovmorgon direkt.... Men det är skönt att veta att det bara är en dag kvar till helg! Ha det så bra och skriv gärna något så vet jag att du varit in och tittat kramar Sandra!

Inga kommentarer: