tisdag 23 november 2010

Fjolårets julkort!

Hej =)
Nu vill jag visa hur fjolårets julkort såg ut som jag skickade till cirka 40 vänner. Det vart en julgran som jag embossade i guld på en stor tags som jag skurit bort hålet på och distressat kortet så det ska se gammalt och slitet ut. Inkat kanterna med en mörkare brun färg.


Och god jul texten målade jag med vanlig röd vattenfärg och la sedan ett lager med 3D lack på. Och då vart det en så fantastiskt fin röd färg =)


Insidan fick prydas av mina underbara barn Liam och Thindra. Och så en liten blomma form med en julhälsning på plus ett litet rött band med ett guldhjärta i mitten. Det var bland dom första kort jag jorde och jag kan lova att det var ganska tjatigt efter att ha jort 30st men jag kan ju inte skicka olika kort utan vill att alla ska få lika.

Det var allt för i dag tack för att du är in och tittar hoppas du vill skriva något när du är in många kramar från mig till dig!

2 kommentarer:

maria sa...

Hej, jag blir så imponerad Sandra. Att göra så många julkort skulle göra mig tokig. Vilket tålamod du måste ha. Superfina och arbetade.

kram maria

pysselsandra sa...

Tack vännen =)

Ja tålamod är bara mitt förnamn ;) men det blir lite tjatig till slut. Jag tror facktigt du har det med. Och vad underbart fint kortet vart som du jorde när vi var hos dig i söndags. Det är så julmysigt så!

Kram Sandra