måndag 8 november 2010

Äppel tjuven =)

Äntligen börjar lite måsten bettas undan i mitt liv och jag kan äntligen börja koncentrera mig på min hobby! Ska bli så skönt för jag måste vila huvudet från alla tankar.... Den här LO är på min son Liam när han äter äpple i äppelträdet förra hösten. Men jag vill gärna att korten ligger ett tag innan jag vågar arbeta med dom och nu har jag äntligen passerat den tröskeln  med just dom här härliga korten =)


Jag älskar att använda mina dies och stansar och här har jag pyslat med både Qk och MS och det är så kul tycker jag! Kände att ett träd passade bra in här plus några äpplen. =) Papperen både det gröna cardstocken och det rutiga har jag köp av Sylvia.


Bakom rubriken har jag dragit lite med en röd dabber för att bryta lite med färgerna. Stansade sedan ut Äppel texten i ett gult papper med Qk alfabetet Spicy Chicken. Tjuven texten ville jag skulle bryta av lite så jag valde ett  svart papper och Qk alfabetet  Studio Skinni Mini som jag tycker passade bra här.


Trädet har jag stansat ut med hjälp av en qk dies och löven gör jag själv med min fina Nellie Snellen punch som både punchar och embossar. Sen så är det bara att limma fast allt =) Tar lite tid med det är bara kul.


Sedan så ville jag ha lite äpplen med på LO och dom stansade jag ut med min QK tåg i gult papper som jag sedann färgade med lite röd färgdyna så dom skulle få lite mera verkligt utseende. Hösten texten är en vanliga text stickers som jag klistrar fast som ett klistermärke. Höstligt och mysigt..... nu är det nog slut på hösten och vi får räkna med snö men det gör ju inget för det är ju trevligt att scrapa på vinter kort med =)

Ha det så bra och hoppas du vill skriva något på min blogg eller lägg gärna upp dig som förföljare om du är in ofta. För då blir jag så glad!! Ha det så bra, många kramar från PysselSandra!


2 kommentarer:

Sylvia sa...

Heej Gumman!
Självklart ska jag lämna en kommentar! :) Jag blir alltid lika imponerad på dina LO:s, du lägger ner jättemycket jobb på dem, de blir som tavlor att ha på väggen allihop! Äppellöven, här är så häftiga! 3D-effekt är effektfullt! :) Nu ska jag kolla vidare på dina inägg!
Kram från mig! din förföljare! ;)

pysselsandra sa...

Tack kära Sylvia!

Du skriver så snälla saker om mina LO:s och då blir jag så glad =) Käns skönt att få ha dig som förföljare. Många kramar från mig!