fredag 8 oktober 2010

Våran älskade Sigge!

Vi har en katt som heter Sigge eller vi har två katter en som heter Sigge som vi älskar mest av allt i hela världen och så har vi mystiska Sassy som bara är.... Hon tycker nog bara om mig i den här familjen och det är nog bara för att det är jag som ger henne mat. Annars så hatar hon nog alla människor i hela världen tror jag.... Nog om detta nu handlar denna LO handlar om Sigge prinsen, familjens lilla gullegris =)
Detta är en väldigt enkel LO men jag tycker ändå om den för det behöver inte vara  mera. Papperet har jag köpt av Sylvias i Edsbyn en gång i tiden och alfabetet som är förklistrade foam stickers har jag köpt billigt på  Lekstugan i Bollnäs. Guld kronan har jag Cuttlebugat ut med hjälp av min fina kronadies =) Och svårare en så var det inte =)

Tack för att du tittade in och skriv gärna något om du är in och tittar för då blir jag väldigt glad!
Många kramar Pyssel Sandra!

2 kommentarer:

Rickard Lindblom sa...

Denna scrappen säger allt i bild och ord. Du har verkligen fått med hur han är som kirremirre!!!

pysselsandra sa...

Ja fast man ser inte ricktig hur lång fin päls han har. Men annars så stämmer allt =) underbara katt!!! Älskar han så mycket!