onsdag 6 oktober 2010

Mera kalas =)

I helgen så var det dax för ett nytt barnkalas =) Thindra var bjuden till Lovisa som vart 5år grattis, grattis! Så då var det bara att fixa ett gratulationskort igen då =) Valde mycket färg den här gången och stämpeln vart en magnolia som jag köpte i somras som heter Magnolia Tilda With Wedding Gifts.
                                     
Rosa och lila papper fick det bli. Valde att måla Tilda i lila klänning och med massor med olika färger på paketen som hon håller i. Ramen runt Tilda är punchad med Martha Stewart punch som heter hearts. Den lila ovalen som jag stämplat Grattis i är utstansad med hjälp av spellbinders dies som jag distressat in kanten med lila Distress ink. Den lilla vågen i bakgrunden är även ut stansad med hjälp av en Martha Stewart punch som heter Duble Loop Set. Det är så kul att jobba med Martha Stewart puncharna tycker jag fast man får mäta och räkna för att få till det bra när man använder sig av dom som är Punch Around The Page. Men det är det värt för fint blir det. Tre bling stenar limmade jag även  fast uppe i vänster hörn.
                                                   Och så här vart insidan på kortet =)

Det var allt för i natt! God natt och som jag brukar skriva så vill jag gärna veta vad du tycker så skriv gärna något om du är in och tittar! Kramar Sandra! 

1 kommentar:

Rickard Lindblom sa...

Roligt med kalas!!! Nu har jag skapat ett konto, skapade en blogg på köpet. Men den vet jag inte om jag kommer skriva i, men får man "cykel" på köpet så.