tisdag 21 september 2010

Kyssen!

Här kommer en ny LO som jag pillat i hop på mig och min underbara dotter Thindra. Kortet är från förra sommaren när vi var till Orbaden och badade tillsammans med Maria Sparring och hennes två söner. Tror det är Maria som fottar oss =) Jag har många fina kort från den sommaren men kände jag måste börja med något och då vart det detta. Och på denna LO har jag endast använt mig av rosa papper!







Här kan ni se hur den lite större läppen står ut lite på papperet, där har jag klippt ut lite foam som höjder upp den och sedan har jag sytt med rosa floss tråd. Hjärtat är ett cuttlebug dies.
Den vågiga kanten har jag punchat ut med hjälp av en Fiskars punch. Sedan dabbrat den med Distress Ink Victorian velvet. Alfabetet är mitt favorit alfabete som jag använder på många av min layouter och det kommer från Qk och heter Magnolia. Till den lilla texten kärleks har jag använt ett anat Qk alfabete som heter Katie och bara dom små bokstäverna. Katie är också ett av mina favorit alfabeten och det passar även i Qk  tången.

 Detta var allt för i dag, nu ska jag snart iväg och jobba och efter som jag jobbar kvällar den här veckan så finns det risk för  att jag fastnar framför datorn i natt när jag kommer hem  =) Så vi får väl se vad jag lägger upp för någonting då..... Skriv gärna en kommentar eller två det uppskattar jag verkligen!
Ha det så bra, kramar Pyssel Sandra!


Inga kommentarer: