lördag 18 januari 2020

Kort med raggarbil

Visar ett kort med en raggarbil som jag gjorde före jul men inte har visat i bloggen. Kan inte märket på stämplarna men har färglagt dom med Distress inks pennor och distress färg (det röda på bilen). Stansade ut lite olika kugghjul i olika silvriga papper och så den lilla skylten där jag satte en grattistext i. Bakom bilen har jag en silverglittrig duk som jag köpt på Jysk men den brukar bara finnas runt jul då den ingår i julsortimentet.


Insidan tror jag fick se ut så här. Med ett band att fästa pengar eller lotter i som jag stansat med hjälp av en Martha Stuart punch. Och sedan stämplat med en grattis text som jag köpt från Malins Stämplar och färglagt några ölglas som dekoration.


Tusen tack för titten och på återseende :)

Inga kommentarer: