måndag 9 april 2012

My love!

Hej och trevligt att du ville kika in en sväng =) Så var det sista lediga dagen och den har vi försökt njuta av så gott vi kunnat. Gick och lämnade barnen  hos svärmor för att kunna gå en härlig långpromenad som slutade på över en mil. Och sen när jag hämtade barnen stannade vi en sväng i lekparken så dom fick leka av sig lite innan vi gick hem och lagade mat. Är så skönt med frisk luft man blir så pigg av att vara ute!!! I morgon jobbar jag kväll men sedan far vi till syster i Göteborg så det är inte så synd om mig  ;)  Men Tobbe stannar hemma så det blir jag, mamma och barnen som åker.

Nu tänkte jag visa en LO jag har scrapat på ett gamalt kort på mig och Thindra när hon var liten bebis. Papprena är BoBunny-a gift of love  som jag köpte för länge sedan när Sylvia hade sin fina butik i Edsbyn. Har så svårt att använda papper som jag tycker så mycket om men nu tyckte jag det var dags. Ingen mening att spara på dom längre.....


Har även stansat ut en fin fågelbur med hjälp av Tim Holtz die och den lilla fågeln är stansad i foam som jag stämplat på med en text stämpel på. Fågelburen har fått lite Distress färg och krackeleringsfärg på sig och ett snöre att hänga i. My Love är en färdiga rhinestones text som  är förklistrade.

Sedan har jag klippt ut några blommor ur Papermania - Rose Garden kolition som dekoration i dom båda hörnen. Även Thindra och 2006 är bokstäver och siffror som kommer från Rose Gardens paper pack.  Och bakom namnet har jag limmat fast en vit spets och två Tim Holtz tickets.


Så det var vad jag ville visa  den här gången. Hoppas du vill lämna en liten kommentar när du är in och kikar för det gör mig så glad. Har du inget Google konto kryssar du bara i att du är anonym så går det bra att kommentera ändå. Ha det gott kramar från mig!

4 kommentarer:

Em sa...

fin LO! :D här kommer mitt svar; Joodu! Kortet uppskattades verkligen, av både Agneta & andra bla Berith hon bad mig hälsa att det var jätte fint gjort! Låter som ni har haft en mysig påsk tillsammans! :) men jag håller med, en dag till ledig hade inte skadat :/ Kram från mej!

KatarinaR sa...

Vilken underbart fin LO! Härliga färger och fint dekorerat.

Åsa/asamia sa...

Å vilken fin! Gillar alla detaljer och att fotot är i fokus.

Sandra sa...

Hilma fin LO och fågelburen och fågeln va ju skithäftig! Sån måste jag oxå skaffa mig! :) eller så gör jag som med allt annat och lånar av dig! ;)
Jag älskar de här papprena, har oxå kvar fortfarande sen jag handlade hos sylvia. Men det börjar bli klent med papper i min hög så det ska jag köpa nya på lördag.. :) Hihi.. :D