söndag 31 juli 2022

Öl och whisky kort

 Hej det är snart bara en vecka kvar av min semester och jag glömmer bort att visa er de kort jag skapat nu men ska försöka lägga upp några nu frammöver ;)

Idag visar jag ett födelsedagskort som jag testat en lite annan vikning på men ändå inte allt för avancerat som vi gav till min systers make Peter nu när han fylde 51år. Till det kortet har jag använt lite blandat med märken på de stämplar och dies jag har använt till ölen och whiskyn som jag hade hemma i pysselrumet. Bakgrunden har jag gjort skjälv med olika chabloner/masker med cirklar och bubblor och med Distress dynor i olika kulörer. 


Insidan av kortet ser ut så här när man öppnar det.


Testar även att lägga upp en liten film på hur det ser ut när man öppnar det =) Men kanske inte den bästa filmningen dock.


Tusen tack för besöket och välkommen åter!

Inga kommentarer: