onsdag 8 juli 2020

Morsdagskort med skapat avs 2020 dies

Visar nu detta andra morsdagskortet som jag gjorde till kära svärmor Gunilla som på morsdag var ute och fikade med i Skog som ligger vid Bergviken tillsammans med svägerskorna. I kortet fick hon två trisslotter och en blomma.

Årets tema är ju svårt att undgå då vi har denna nedrans Corona som härjar överallt så vi försökte hålla avstånd och inte kramas och på kortet har jag fortsatt i samma tema där jag har använt Skapat avs finna omtanke dies med både toalettrullen, handsprit och texten omtanke 2020 med skugga. Tänkte dom passade bra in även här och sedan Crealies kram dies. Mor texten är en mormor dies jag fick i 2019:s dies juklalender från roxstamps som jag klippt bort de sista av mormor för att få mor. Händerna som formar ett hjärta är också en dies men vet inte namnet på den tyvärr. Papperna kommer i från Panduro och ramen är en Crealies XXL dies och så har jag knutit en rosett som dekoration. 


Insidan fick se ut så här där bandet som håller i Triss lotterna är stansad med en Martha Stuart punch och stämplad med en text stämpel i från http://www.jessink.se/ och diesen kommer ifrån Roxas julkalender 2019.


Tusen tack för besöket och på återseende.

Inga kommentarer: