lördag 25 juli 2020

Grattis kort med en dies från Moa pyssel

Hej jag ligger efter med att visa alla mina kort här inne på bloggen... Idag visar jag ett kort som jag gav till min bror i Juni då han fyllde år.

Till detta kort har jag använt en ram dies från My Favorite Things - Wonky Stitched Rectangle STRAX Dies som jag stansat ut i vit cardstock. Flaggan är en dies från Gummiapan och den stora Grattis texten är en dies från Moas pyssel. Bakom texten har jag tejpat en regnbågsfärgad Washitejp och sedan använt bokstäver för att skriva hans namn som jag hittade på Dollar Store för några år sedan. Uppe i höger hörn har jag använt smälta plastpärlor som dekoration. Ett smart och billigt sätt att göra egna Enamel Dots, dom blir lite tjockare beroende på vilka pärlor man smälter.


Insidan har jag glömt bort att fota den här gången=)

Tusen tack för titten och på återseende!!



Inga kommentarer: