torsdag 16 juli 2020

Grattis kort mamma

I går fyllde min mamma Lena 74 år och det firade vi så klart med gott fika och lite blommor och ett kort så klart. Till det här kortet har jag använt en blandning av mina dies och har faktiskt inte koll på alla vad dom heter ska jag erkänna...

Men som ram har jag använt en Crealies ram dies med dubbla stygn som jag färgade in med grön Distress ink dyna. Dom vita hjärtana är en dies från Forever Fern och sedan har jag stansat ut en ros och lite blandade blad som jag inte kan namnen på tyvärr. Sedan stansade jag ut Grattis som är en dies från Gummiapan och mor är en diesfrån en julkalender i från Roxstamps där det egentligen står det mormor när man stansar ut den men jag har klippt bort hälften för att få mor.


Insidan fick se ut så här där jag stansat ut ett pengaband med en Martha Stewart punch och grattis texten är en dies i från HC design.


Här står mamma framför dom goda tårtorna hon bjöd på.


En tårta med skinka och en med tonfisk.



Hon fick även lite rosor av oss.


Och även min brors familj.


Tusen tack för titten och på återseende =)

2 kommentarer:

Camilla Persson sa...

Åh, vilket fint kort du gjort till din mamma! Och vilka fina tårtor hon bjöd på:)
Kram och må så gott!!

pysselsandra sa...

Tusen tack vad glad jag blir kram från mig.