söndag 21 oktober 2018

Halloween korts utmaning

Hej i dag har Thindra och jag skrapat ett varsit Halloween kort som vi tänkte vara med i Skapat med Instilas på Facebook. Vi satte oss i går och tittade på skissen och hörde vår två olika tolkningar utifrån den. Överst är mitt kort och länge de ner ser ni Thindras och längst ner har jag lagt in skissen dom vi skulle följa plus att vi skulle använda något som fans att köpa på Instilas hemsida. Vi valde då att använda den fina häxan som flyger på en kvast.


Insidan av kortet fick se ut så här för mig.


Så här pysslade Thindra ihop sin tolkning utav skissen. Halva sidan hemskheter och halva sidan godhet.


Skissen vi skulle följa ser ut så här och det skulle även vara med dom färger som syns efter kanten av skissen grått, grönt, svart,  lila och orange.


Så det var allt från mig i dag. Undrar du över något jag har använt mig utan är det bara att fråga så svarar jag så fort jag kan. 
Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer: