lördag 11 december 2010

Lucka nr 11

Hej på dig hoppas dagen varit bra, det har min varit. Jag och barnen har varit till Ungmasvägens pulkabacke och testat hur bra balans Liam och Thindra har. Dom har fått provat sina slalomskidor och mamma alltså jag fick vara skidlift. Jag vart riktigt imponerad av vad duktiga dom var för att vara första gången på ett par  slalomskidor. Stolt mamma hoppas det går lika bra sen när vi ska till Edsbybacken och åka. Tänkte faktiskt slå på stort och köpa årskort, hoppas det kommer vara mycket snö i år ;) Sendan så har vi haft besök av mamma och pappa barnens mormor och morfar. Vi fikade med glögg och massor av julduppa! Och innan kvällen var över för dom små grillade vi falukorv nere i gillestugan. Det var riktigt mysigt tycker jag. Synd att inte alla dagar kan vara så här bra.....

Så till dagens julkort! Det är är en stämpel jag köpt från Reprint i fjol med den här söta julflickan. Som ett gammalt bokmärke ser den ut när hon håller i ett fång med julstjärnor.  Men har haft lite svårt att använda den för jag vet inte hur mycket man vågar dekorera runt om. Här tog jag i med både blomma, julklapp och kula. Hoppas det inte vart för mycket?


Uppe i vänster hörn fick en blomma plus pastill som jag stansat ut med en Nellie Snellen punch sitta och två grenar som jag punchat ut med en Martha Stewart punch. Limmade även dit en fin bling sten.


Nere i vänster hör fick ett fint litet paket plats som jag stansat ut med hjälp av Quickutz tången sitta.


Och i höger hör fick en julkula pryda som också är ut stansad med hjälp av tången.

Så det var lördagens julkort hoppas det har fallit i smaken så du fått lite inspiration till att pyssla själv. Ha en trevlig kväll mvh PysselSandra!

Inga kommentarer: