onsdag 27 oktober 2010

Lekstugan!

Hej på dig =) Nu  har jag fullt upp med kort makeri men har inte tid att visa vad det är jag pysslar med riktigt en. Därför får det bli en härlig vinter LO på min dotter Thindra när hon leker i sin fina lekstuga som hon fick av världens bästa Robban! Thindra älskar att leka i sin lekstuga och när jag tar dom här korten så är det mitt i vintern förra året. Och snart har vi den här igen......


Har försökt plockat upp färgerna som hon har i sin overol som är just lila vit och rosa. Visste inte från början hur jag skulle göra men så kom jag på cirklarna, Så är jag ju extra svag för snöflingor! Bara älskar alla möjliga sorters snöflinge dies som finns. Har lyckats köpa på mig några olika som jag använt mig av på den här LO. Känns så bra när jag vet att jag kan trycka ut hur många jag vill =)
Texten har jag använt ett Sizzix alfabete som heter Trixie Girl. Det syns inte så bra här men det vita papperet är glittrigt och passar utmärkt att göra snö av.

 Så det var allt för i dag får försöka få klart alla kort nu så jag kan visa dom senare.
Skriv gärna vad du tycker om du är in och tittar många kramar från Sandra!

2 kommentarer:

maria sa...

Hej,
Va mycket det har hänt här inne som jag inte sett. Vet inte hur jag kan ha missat så mycket fint. Underbara layouter du har gjort. Den med Malin och din bror är ju helt underbart ljuvlig. Ja, verkligen massor med fint. Den här med Tindra är så enkel och fin. Jag älskar ju oxå alla sorters snöflingor så den får riktigt höga poäng =)
Ska bli så kul på söndag, som det ser ut nu är vi 5-6 personer.
Ha det bra , kram maria

pysselsandra sa...

Tack snälla Maria, du är för gullig. Blir så glad att hör att du tycker om det jag jort =) Vi har nog båda liten svaget för snöflingor ;) Nu längtas jag till i morgon, ska bli så klul att träffas.

Många kramar från Sandra!