fredag 1 oktober 2010

Jag kan =)

Hej jag har haft en fruktansvärt dålig vecka hela den här veckan! Tror jag blir tokig snart! Plus att jag har haft problem med att lägga upp mina bilder så därför har det inte hänt så mycket här på blogen på ett tag =(   Men nu lyckades jag i vart fall. Här är en LO på Liam när han var en liten bebis.  Och på den här LO tvingade jag mig att använda Liams favoritfärg ORANGE! Är inte min favorit men vart nöjd med resultatet när jag var färdig så nu blir det säkert flera oranga LO i framtiden.

Har använt mig av papper som jag köpt hos Sylvia och blommorna har jag hittat hemma hos mamma.....lite olika plastblommor som jort sitt (man tager vad man haver sa Kajsa Varg) Bladen är Prima flowers och texten är ut stansat med Sizzix dies Wingo Zingo och Provo Craft dies alfabetet Baby Face. Har rivit kanterna och färgat dom med brun stämpeldyna.

Så det får räcka för i kväll skriv gärna nått om du är in och tittar för då gör du mig glad =)

Inga kommentarer: