fredag 21 december 2012

Ängel

Hej på er så var det dags att visa er lucka nr 21
 
Den är söta Tilad stämpeln har jag fått låna av min käre vän Sylvia och inspiration till kortet kommer från Majsans fina blogg som har massor med underbara kort. Hon använder sig av massor av olika dies som jag också är så förtjust i . Tack snälla för fin din fina blogg! Den fina ramen har jag använt min Spellbinders dies och bakgrunds papprena har jag stämplat med clearstamps. Och sedan har jag Distressat papperet med Tea dyne dyna. Har stansat ut några fina Magnolia grenar i oblekt papper och sedan knutit en guld roset. 
 
 
Insidan valde jag att göra på det här viset med massor av snöflingor som jag älskar!!!!

 
Så detta var vad jag hadeatt visa er för i dag. Kommer att åka hela dagen till Örebro för att hämta min underbara systerdotter Jennifer som ska fira jul med oss då stackar syster måste jobba över jul. Mamma och jag ska turas om och köra dit. Sedan blir det säker lite shopping i Örebro så dom sista julklapparna blir köpta. Sen får vi åka hem till Alfta igen =)
 
Ha en bra dag kramar Sandra!

3 kommentarer:

Margareta sa...

Underbart kort Sandra!!! Hon är vacker och du har gjort ett så ljuvligt kort till henne ;o)
Ser att jag inte hunnit in och kommentera på ett par dar - gillar din fina tändsticksask skarpt!!
Nu är jag i stugan och fixar till det inför mellandagar och nyår, som vi firar här.
Hoppas ni kör försiktigt till Örebro (där vi bodde då Åsa var liten) Ha det gott! Kram!!

Lisa sa...

Fint kort i brunt och guld :o)

Tack för Dina ord inne hos mig :o) Jag tipsar om att göra (tex) en EFIT layout! Våra dagar förändras ju hela tiden och mycket kan vara annorlunda senare, kanske om några månader eller år...så kul att göra :o)
Det har ju inte bara med barnen att göra, utan vad Du tillägnar Din dag åt...

Kramar Lisa

Majsan sa...

ÅHH Sandra sååå vackert det blev detta kort, vad roligt att du fått inspirationen från mina kort :).
Blir så glad för dina fina kommentarer :).
Insidan på detta kort är ju såå superfiint, snyggt med alla snösjtärnorna.

KRAMAR MAJSAN